"Виваком" отстрани забавената повреда, обещава компенсация

"Виваком" отстрани забавената повреда, обещава компенсация

След публикацията на БРЯГНЮЗ за забавено изпълнение на отстраняване на повреда на интернет от "Виваком", от компанията изпратиха писмо до редакцията ни, в което признават, че екипът им не е посетил адреса в рамките на уговорения час, но на следващия ден, събота 25 юли, повредата е отстранена.

"Информираме Ви, че според Общите условия на VIVACOM отстраняването на повреди се извършва в рамките на 10 календарни дни. Първото обаждане на клиента е от 23.07.2020, а повредата е отстранена на третия календарен ден от обаждането. Уверяваме ви, че въпреки това ще направим компенсация за периода на повредата", подчертават от "Виваком" до редакцията.

Читателката Радка Великова, която ни сигнализира за случая, също потвърди, че повредата е отстранена, след като е подала жалба и операторът тогава е реагирал своевременно на сигнала. От компанията са й се обадили, за да обяснят, че ще я компенсират за причиненото неудобство.

 

0 Коментара

Напиши коментар

Затвори