Безобразие! "Виваком" два дни дни не може да отстрани проблем с интернет в Русе!

Безобразие! "Виваком" два дни дни не може да отстрани проблем с интернет в Русе!

Потресаваща безотговорност показа "Виваком" в Русе и то във време, когато институциите призовават за дистанционна работа. Служители по поддръжката на компанията не можаха да отстранят липса на интернет в два работни дни!

За това изключително невероятно безхаберие разказа читателката ни Радка Великова. Тя обясни, че работата й основно е свързана с интернет, сутрин започва вкъщи, а по-късно продължава на работното си място, като някои уикенди също й се налага да работи.

Забелязала проблема с липсата на мрежа на 23 юли. Обадила се на централата на мобилния доставчик. След проверка от тяхна страна станало ясно, че повредата е извън дома й и получила обещание, че ще бъде отстранена до края на работния ден. Интернет обаче и вечерта няма, няма и на другата сутрин. Великова потърсила отново консултантите на "Виваком", откъдето й обещали да изпратят свой служител на място в периода между 14 и 16 часа. Дори получила СМС за посещението, в който пишело, че за отстраняване на повредата ще бъде изпратен конкретен служител.

 

"Трябваше да изляза от работа, да се прибера вкъщи и да изчакам сервиза на мобилната компания. Но в уреченото време така и никой не дойде, нито пък някой се обади, за да обясни защо не идва и дали ще закъснее. След няколко гневни разговора с консултантите на компанията, отидох в най-близкия офис на "Виваком" и подадох жалба за случилото се", разказа Великова пред БРЯГНЮЗ.

Десет минути преди 17 часа й се обадил мъжът, определен да отстрани повредата. Великова вече се била върнала на работа след близо три часа отсъствие и заявила, че е подала жалба и не може да се връща отново и да чака майстори.

По-късно няколко пъти й звъннали от "Виваком", за да й предложат в съботния ден, след два пропуснати работни дни, да дойдат да отстранят повредата на домашния й адрес. Великова обяснила, че е дежурна в събота и неделя и няма как отново в периода от 14 до 16 часа, когато на тях им е удобно, да е на адрес, на който няма интернет. Пристигнал поредния СМС, с който я уведомили, че именно в този период ще пристигнат служители за отстраняване на повредата. След това пристигнало и поредното обаждане от консултантите, че служителите им да дойдат на адреса от 10 до 12 часа. Когато пак на тях им удобно!

След изричното подчертаване няколко пъти (за които разбира се има запис в системата на "Виваком"),  консултантите отново се направили на неразбрали, че Великова работи с интернет и няма да стои на адрес, на който няма интернет, защото през това време трябва да работи! В крайна сметка се оказало, че ще пратят човек от фирмата чак в неделя до 10 часа, за да не се налага жената да стои в работно време, което в случая се оказва уикендът, хем да не работи, хем да не знае и дали майсторите изобщо ще дойдат.

Иначе "Виваком" не компенсирали за такива проблеми, ако били само за два дни... Само че двата дни минаха, а интернет още няма!

 

0 Коментара

Напиши коментар

Затвори