"Срещали сме случаи на подвеждаща информация при онлайн офертите за почивка. Например, мястото не е точно така, както е представено на красивите кадри. Или са изброени доста услуги в съответните комплекси, а после се оказва, че част от тях не могат да бъдат предоставени. Проблем също би могло да бъде и необходимостта от заплащане на допълнителни услуги на място, ако преди това е уговорено, че всичко е включено”. Това коментира вчера председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов по повод рисковете за потребителите при резервация за почивка.
За да се избегнат подобни ситуации, Маргаритов препоръча при избора на оферта освен снимките и информацията на съответните сайтове - потребителите да потърсят директен контакт с предоставящия услугата, за да се убедят, че насреща има някой, който може спокойно и грамотно да им обясни, и да отговори на допълнителни въпроси. "Ако получат необходимата информация, това до голяма степен означава, че всичко е наред. Ако обаче не могат да открият никой или половинчато се обяснява точно какво включва този пакет, тогава трябва да имат едно наум”, предупреди Маргаритов по Канал 3. Той каза още, че при невъзможност да бъде намерено решение на спора с търговеца, Комисията има готовност да реагира и призова гражданите да се възползват от това при необходимост. За този летен сезон КЗП разкри виртуални приемни по Черноморието, чрез които туристите могат да получат консултация и съдействие при нарушени потребителски права. Точните им адреси могат да бъдат намерени сайта на Комисията и в Google Maps.
Напиши коментар