Агенцията по заетостта набира кандидати за 35 работни места за специалисти по обслужване на клиенти в съпорт център в бързо развиваща се компания от Великобритания, представена в повече от 60 държави, включително и България.
Кандидатите трябва да владеят перфектно литературен писмен и говорим турски език (полага се тест); да притежават много добри комуникативни способности (уменията за бързо писане се считат за предимство); да имат добра компютърна грамотност (уеб-базирани приложения, браузър и Офис пакет).
Работодателят предлага отговорна работа по Обслужване на клиенти (предоставяне на навременен и прецизен отговор на запитвания постъпили по имейл, чат или телефон); трудов договор с изпитателен срок 6 месеца; динамична и интересна среда за работа с възможност за развитие в страната и чужбина; гъвкаво работно време по график; стартово заплащане от 1200-1500 лева на месец (според квалификацията и показаните способности); социални придобивки (храна, транспортни разходи); комуникативна локация на работното място в София с добри транспортни връзки – метро, център.
Кандидатите могат да получат пълна информация за обявата и да подават документите си в бюрата по труда по местоживеене.
Напиши коментар